13 תשובות
סתם שתדעי בי זה צא כזה קטן אבל אני תכף 15 ובין c-d הוא בטוח התפתח זנ לא שעכשיו את שטוחה
בטח יגדל לך
שואל השאלה:
^וואו רק בלי האלף מה גיל 17 אני לא אשרוד עד גיל 17, אם אני שונאת את עצמי עכשיו בגלל זה מי יודע מה יהיה בגיל 15
אל תגידו לי לשים ריפוד כי אם אני שמה בגד ים זה נראה חרא מה יעזור ריפוד..
^וואו רק בלי האלף מה גיל 17 אני לא אשרוד עד גיל 17, אם אני שונאת את עצמי עכשיו בגלל זה מי יודע מה יהיה בגיל 15
אל תגידו לי לשים ריפוד כי אם אני שמה בגד ים זה נראה חרא מה יעזור ריפוד..
אנונימית
אם תתחילי להשמין אז גגם החזה שלך ישמין אז אין בזה תועלת
אין ממש לדעת זה גם עניין של גנטיקה..
מאמינה שיהיה לך טוב אהובה הכל בסדר גם חזה גדול זה לא בדיוק נוצץ
מאמינה שיהיה לך טוב אהובה הכל בסדר גם חזה גדול זה לא בדיוק נוצץ
תקשיבי אני בכיתה ט ורוב הילדות בשכבה שלי בערך במידה בי וזה בסדר גמור תאמיני לי שהוא יתפתח אל תתעסקי בזה כי לבדוק כל יום לא יעזור
15
d36
d36
שואל השאלה:
^בובי בוטן את אולי זוכרת מה הייתה המידה שלך בגיל 13 ו14? זה ממש יעזור לי..
^בובי בוטן את אולי זוכרת מה הייתה המידה שלך בגיל 13 ו14? זה ממש יעזור לי..
אנונימית
תקשיבי אני בדקתי בשבילך והוא התחיל לגדול לי בערך בסוף כיתה ז ומשם הוא המשיך
בגיל 13 הייתי b ולקראת 14 נהייתי c
לרוב החזה גודל באופן משמעותי רק מגיל 17, אל תתעסקי בזה עכשיו
אם החזה שלי המשיך להתפתח ואני גבר(נראלי לפחות) את יכולה להיות רגועה
15
c75
c75
אנונימית
באותו הנושא: