19 תשובות
חתיך בגובה
וואי אתה ממש מתקיל אותי
שמע אני 1.55 הוא צריך להיות ממש נמוך
בכל מקרה נראלי חתיך
בכל מקרה נראלי חתיך
אבל נראה לי חתיך
חתיך בגובה
^^^אהאה אני 1.53-ניצחתי
חתיך בגובה
בגובה שלי
שואל השאלה:
אם אין לכן תשובה אל תענו כפרע עליכן
אם אין לכן תשובה אל תענו כפרע עליכן
אנונימי
גובה שלי
אבל דני אבדיה הרבה יותר גבוה ממני :)
אבל דני אבדיה הרבה יותר גבוה ממני :)
אני 1.50 מסכן החתיך שבגובה הזה
מזה חתיך בגובה שמישהי תסביר
מישהו חתיך בגובה שלך^
אה כי לא הבנתי מזה
שואל השאלה:
אה אני חשבתי שאתן מתחכמות חחח
אה אני חשבתי שאתן מתחכמות חחח
אנונימי
לא זה ולא זה
מן הסתם שהתשובה הראשונה
אני מטר 70 לרוב זה הגובה של הבנים בישראל? לא 70 אבל 75 משהו כזה
שואל השאלה:
בממוצע בערך כן
בממוצע בערך כן
אנונימי
באותו הנושא: