39 תשובות
שואל השאלה:
הוא נראה גם דיי טוב
הוא נראה גם דיי טוב
אנונימי
שואל השאלה:
איזה בעיה?
איזה בעיה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא מהסוג הזה
לא מהסוג הזה
אנונימי
שואל השאלה:
את יודעת רוב החרדים לא כאלה זה רק הקיצונים...
את יודעת רוב החרדים לא כאלה זה רק הקיצונים...
אנונימי
שואל השאלה:
אחרת למה שיתחיל איתך; )
אחרת למה שיתחיל איתך; )
אנונימי
מי שקורא לך בשמות זה סוג מסוים מהמגזר לא כולם ככה הרוב שם אנשים נורמאלים ולא מהאנשים שצועקים ברחובות או באוטובוסים
שואל השאלה:
תודה על העזרה^
עצוב לי שזה מה שאנשים חושבים עליי ועל עוד אנשים חרדים
תודה על העזרה^
עצוב לי שזה מה שאנשים חושבים עליי ועל עוד אנשים חרדים
אנונימי
שואל השאלה:
*^^
*^^
אנונימי
השאלה מדברת על חרדים^
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?^^^
מה זאת אומרת?^^^
אנונימי
מסכים כל מילה אחי גם אני חובה את זה!!
שואל השאלה:
נכון נו..^^
נכון נו..^^
אנונימי
שואל השאלה:
לעזעזאל אני לא יכול לערוך
לעזעזאל אני לא יכול לערוך
אנונימי
שואל השאלה:
נכון^
הם לא חרדים
נכון^
הם לא חרדים
אנונימי
בידיוק ענית על התשובה "הם לא חרדים"
האנשים הנורמאלים לא יעשו את זה
כמו רובנו
האנשים הנורמאלים לא יעשו את זה
כמו רובנו
שואל השאלה:
תודה
אז השאלה היא אם בחור כמוני יתחיל איתך
תודה
אז השאלה היא אם בחור כמוני יתחיל איתך
אנונימי
חחח תודה אני לא נעלב כי אני אומר בידיוק כמוך על כל אלה שמשתגעים ברחוב זה בסדר אנחנו באתו דעה עליהם!!
כן ברור למה שאני לא אזרום? זה שהוא חרדי לא אומר ואני לא בטןחה חרדי פשוט אמרת שהבן אדם מתלבש שחור לבן אז תתקן אותי אם אני טועה..
יצאה סתומה מודה
חח חחח הכל טוב
מהתחלה!! אני אזרום כי קודם כל צריך להכיר את הבן אדם ולא לשפוט ישר על מראה..
שואל השאלה:
כל החרדים שמים שחור לבן אבל יש הבדל יש מגזרים בתוך המגזר החרדי
אני שם שחור לבן אבל אני לא מהקיצונים
כל החרדים שמים שחור לבן אבל יש הבדל יש מגזרים בתוך המגזר החרדי
אני שם שחור לבן אבל אני לא מהקיצונים
אנונימי
טוב הגעתי למסקנה שאני לא יודעת לנסח משפט בקיצרר כן הייתי זורמת
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
בשמחה
שואל השאלה:
חח
חח
אנונימי
אני יכולה לשאול אותך שאלה בפרטי?
שואל השאלה:
אממ כן
אממ כן
אנונימי
איך שולחים הודעה
שואל השאלה:
שלחתי לך
שלחתי לך
אנונימי
היא צריכה לראות את הפרופיל שלך בישביל זה
אתה אנונימי
אתה אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי לה הודעה
שלחתי לה הודעה
אנונימי
לא
שואל השאלה:
יש סיבה או סתם?^
יש סיבה או סתם?^
אנונימי
כי האורח החיים שלי לא תואם את שלו , לא רואה סיבה להכניס את עצמי לדבר הזה גם סביר להניח שלא יהיה לנו נושאים משותפים
שואל השאלה:
הדגשתי בחור ממש פתוח
הדגשתי בחור ממש פתוח
אנונימי
גם אם הוא פתוח יש פערים עצומים שלדעתי לא ניתן לגשר
מסכים איתך זה דבר נכון
שואל השאלה:
תכלס צודקת
תכלס צודקת
אנונימי
באותו הנושא: