5 תשובות
שואל השאלה:
כן נכון אני עושה מבחנים שאני אפילו לא יודעת שיש לי אותם אבל אני חייבת להישאר בכיתה הזאת כי לקח לי בערך שנה להשיג חברים
כן נכון אני עושה מבחנים שאני אפילו לא יודעת שיש לי אותם אבל אני חייבת להישאר בכיתה הזאת כי לקח לי בערך שנה להשיג חברים
אנונימית
הכל טוב תקחי את זה כמתנה שאת עושה 100 בקלות זה רק מעולה לך לעתיד
כן מבינה אותך זה מעצבן כזה
אבל זה דווקא טוב בשבילך לקבל כל הזמן ציונים טובים יש לך מקצוע אחד פחות להיות בלחץ ממנו
אבל זה דווקא טוב בשבילך לקבל כל הזמן ציונים טובים יש לך מקצוע אחד פחות להיות בלחץ ממנו
אנונימית
זה בסופו של דבר תלוי בך.
את חושבת שתסתדרי בכיתה אחרת?
אם כן , אני חושבת שכדאי לך לעבור לכיתה אחרת כדי שלא תרגישי "טובה יותר מכולם" כי לפעמים זה די מעצבן ואת כאילו תקועה מאחור איתם.
את חושבת שתסתדרי בכיתה אחרת?
אם כן , אני חושבת שכדאי לך לעבור לכיתה אחרת כדי שלא תרגישי "טובה יותר מכולם" כי לפעמים זה די מעצבן ואת כאילו תקועה מאחור איתם.
גם אם ידעו אין לך ברירה אלא לשבת בכיתה, צר לי
באותו הנושא: