3 תשובות
זה עדיין בלטרון כי בגבעת התחמושת יש מלא שינויים בתנועה, בניה וכדומה
שואל השאלה:
פשוט בצו גיוס שלי עוד חודש רשום גבעת התחמושת
אנונימית
תתקשרי לבדוק
ממה שאני יודעת זה עדיין בלטרון