6 תשובות
^^אז הם שמים ערימות של איפור
ומי בדיוק מכסה ממש? אנשים בטיקטוק או במציאות?
תלכי בתאורות שונות ותראי שבחלק האיפור נראה זוועה ובחלק מדהים
במציאות גם זה תלוי תאורה אבל רואים הרבה יותר
שואל השאלה:
אבל אנשים עושים איפור שממש מכסה להם
אנונימית
אפשר להסתיר את האדמומיות, אבל טקסטורה אי אפשר.
מה שאת רואה בטיקטוק זה בעיקר עניין של זווית ותאורה
חצקון זה משהו שהוא מחוץ מלפנים שלך אי אפשר לכסות אותו
שימי נקודה מהמייקאפ על זה תני לזה להתייבש כמה דקות ואז תטפחי קצת ואולי תעשי שוב עד שיעזור
:)