6 תשובות
הייתי אומרת לו שהכל בסדר אבל פחות מתאים
תלוי איך עזב אתה מבין?
זה מאוד מאוד תלוי בנסיבות
אני הייתי קצת פחות מעדיפה
זה מאוד תלוי למה עזבתן אותו,
אבל הוא נשמע חמוד מאוד
2 אופציות:
א. הוא בן אדם טוב
ב. מניפולטור מקצועי
אענה משהו שיכול להשתמע לשני המצבים
שואל השאלה:
היא עזבה אותי כי עיצבנתי אותה
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי לה והיא לא ענתה לי
אנונימי