6 תשובות
יאא, כל הכבוד לך, זה ממש חמוד
תקני או בו טוב או פוטר מחמם ויפה שיהיה לך לחורף, אולי תליון פנדורה אם יש לך צמיד או צמיד סתם או עגילים או שרשרת, אם ממש בא לך לפנק אז טלפון חדש או אוזניות או מגן יפה חדש
תקני או בו טוב או פוטר מחמם ויפה שיהיה לך לחורף, אולי תליון פנדורה אם יש לך צמיד או צמיד סתם או עגילים או שרשרת, אם ממש בא לך לפנק אז טלפון חדש או אוזניות או מגן יפה חדש
מה התקציב? מה את צריכה? בטוח יש משהו שממש באלך לקנות
אנונימית
איזה חמודה
שואל השאלה:
לא עצוב ככה זה החיים...
למי יש אשכרה מישהו שבאמת אכפת לו ממנו? ואם אני לא אשקיע ויאהב את עצמי מי כן? ותודה:))
לא עצוב ככה זה החיים...
למי יש אשכרה מישהו שבאמת אכפת לו ממנו? ואם אני לא אשקיע ויאהב את עצמי מי כן? ותודה:))
אנונימית
אני לא חושהת שזה עצוב, את הדברים הכי יקרים שלי קניתי מתנה לעצמי ויש לי אנשים שאוהבים אותי
זה כיף לפנק את עצמך פשוט
זה כיף לפנק את עצמך פשוט
זה נורא עצוב שאין לך אף אחד ושאת צריכה לקנות בעצמך מתנה לעצמך. אבל זה עדיף מאשר לא לקנות בכלל. תקני לעצמך נגיד בגד יפה או נעליים , משהו שתשמשי לעיתים קרובות שיהיה ממש שימושי שיזכיר לך שקנית את זה בשביל עצמך. ועוד עצה, תמחלי לעצמך. פגעת בעצמך. זה קשה זה רע. אבל את הנעשה אין להשיב, מה שהיה היה. תנסי להבטיח לעצמך שמעכשיו את מנסה לחמול על עצמך ולהתנהג עם עצמך בכבוד! ואת תצליחי , 100 % !
בהצלחה !
בהצלחה !
אנונימית
באותו הנושא: