9 תשובות
ג'ובניק
משק ממטרות
מבחינת מה? משכורת, יציאות, מה שעושים? תמיד עדיף מודיעין לדעתי, משכורת סבירה, יש יציאות נורמליות וזה מעניין. אבל משתנה מאדם לאדם ומה שהוא קורא לו טוב.
שואל השאלה:
לא משהו כזה
משהו שהוא טוב, ונחשב גבוה
שיכול לעזור בעתיד, ויפתח לך דלתות
אנונימי
תלוי מה את מגדירה טוב- תש או משמעות
בדרך כלל קשה למצוא תפקיד שהולך ביחד שהוא גם תש טוב וגם שאת מרגישה משמעותית.
אז מודיעין. נוטים להחשיב את 8200, אבל יש עוד מקומות, מה שיותר מושך אותך. אבל זה מקומות שצריך תנאים מסויימים כדי להגיע אליהם.
אז יש הרבה תפקידי מודיעין שיכולים לפתוח לך מלא דלתות בעתיד, גם יש תפקידים בתקשוב
טיס זה ממש טוב אבל זה גם לחתום קבע וכאלה.
8200, סייבר וכל מה שיש שם זה גם ממש טוב. לשם אני מכוונת.
יש המון כאלה