8 תשובות
אז פשוט לחמנייה עם משהו וירקות
שואל השאלה:
^^אי אי איי
^^אי אי איי
אנונימי
שואל השאלה:
^^חביתה זה סבבה עכשיו? או בגלל השמן עדיף שלא?
^^חביתה זה סבבה עכשיו? או בגלל השמן עדיף שלא?
אנונימי
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
לי יש משהו קטן להציע לך לאכול...
שואל השאלה:
אבל אני לא אשבע מ-תה
אבל אני לא אשבע מ-תה
אנונימי
קורנפלקס עם חלב
תה עם עוגיות
תה עם עוגיות
טוסט
אנונימית
באותו הנושא: