4 תשובות
הכול טוב גם אח שלי בן 9 ומגרד לי בתח*
אנונימי
דבירי עם הורים על זה , לפעמיים הם יבנו
זה קורה לי גם עם אח שלי הוא בן 7 ואני לא יודעת מה לעשותת
אנונימית
אצלי זה עם אחות ואני בן וזה קורה מלא ופשוט התחלתי לכעוס כל פעם ולגרום לה להתחרט וזה הפסיק ואנחנו בסדר פשוט עכשיו היא יודעת שיש דברים שאני שונא