2 תשובות
אוף, אני כל כך מכירה את ההרגשה הזאת אבל לא ממש יודעת מה להגיד. מקווה שבשלב כלשהו את תביני שזה לא משנה. את בטיפול?
תנסי להעלות את צריכת הקלוריות שלך קצת לתקופה ואז לחזור לרגיל, לרוב זה עוזר.
אנונימית