30 תשובות
בגדול בכול מקום אומרים שאסור להסתכל על זה ושזה יכול לגרום לנזק
אז חבל שעשית את זה
אז חבל שעשית את זה
אנונימי
זה פסיכולוגי, הכל טוב
זה בסדר זה יעבור
לא מסוכן
הכל טוב מי שאומר שכן צוחקים
זה מסוכן פעם סבתא שלי התסכלה על ליקוי החמה ואחרי כמה ימים היא הרגישה שהיא רואה פחות טוב ועכשיו היא עם משקפיים במספר גבוה מאוד
היא הייתה בת 15 כשהיא הסתכלה
היא הייתה בת 15 כשהיא הסתכלה
להסתכל הרבה זמן זה מסוכן. 3 שניות לא יעשה לך כלום
שואל השאלה:
אמאלה ואם הסתכלתי כ-10 שניות?
אמאלה ואם הסתכלתי כ-10 שניות?
אנונימית
מה פספסתי? היה היום??
עדיף שלא אבל סביר. אם עכשיו את רואה סבבה אז 99% שלא קרה לך כלום
לא יקרה כלום מ 3 שניות
לפי מה שהבנתי זה בדיוק כמו להסתכל 3 שניות במבט רגיל על השמש לא בליקוי חמה
לפי מה שהבנתי זה בדיוק כמו להסתכל 3 שניות במבט רגיל על השמש לא בליקוי חמה
^^^היה חצי ליקוי בקושי ראו משהו
10 שניות זה יותר מדי. 3 שניות זה בסדר. רק כי אני אמרתי
אנונימית
הילדים בסטיפס כאן לא באמת יודעים להגיד לך מה מסוכן. מציעה לך במקום להיות בחוסר וודאות עם התשובות שיש פה ללכת לבדוק בגוגל.
מסוכן מעוד להסתכל על השמש 10 שניות במיוחד אם יש לך עיניים בהירות יחסית
אנונימית
השוקו של קאזם^ צודק לכי חפשי גוגל אל תקשיבי לאנשים בסטיפס
אנונימית
בדיוק אותו דבר כמה להסתכל לתוך השמש 10 שניות
זה שורף את העיניים
זה שורף את העיניים
אני לא חושב, בטח היית מתעוורת ישר אחרי ההסתכלות, אז ככל הנראה לא תתעוורי אבל אם את ממשיכה לראות כהות של צבעים תלכי לרופא עיניים, אני לא מבין למה הסתכלת, אמרו במפורש שאסור
זה פסיכולוגי. לא באמת יקרה משהו, ליקוי חמה מסוכנת לראייה כמו שמש רגילה אם בוהים בה הרבה זמן. כל אחד מדמיין שהוא רואה צבעים אחרי בהייה בשמש, זה יקרה גם אם תסתכלי כמה שניות על מנורה.
אם תילחצי מכל שטות קטנה באמת יקרה לך משהו בסוף, שחררי מזה
אם תילחצי מכל שטות קטנה באמת יקרה לך משהו בסוף, שחררי מזה
אנונימית
אתה לא לבד
^^הסתכלתי על השמש במשך רבע שעה ולא קרה לי כלום, גם ניסיתי לצלם דרך הטלפון (אייפון) ולא קרה כלום למצלמה.
וכמובן שלא הסתכלתי במשך כל הרבע שעה, אחרת הראייה שלי באמת הייתה נהרסת, באמצע גם הסתכלתי מהחלון לא רק על השמש והייתי בטלפון. תנסי להסתכל על השמש מחר שאין ליקוי חמה, את לא תצליחי להסתכל יותר מכמה דקות בדיוק כמו בליקוי חמה. זה קשה באותה המידה.
אל תאמין לכל דבר שאומרים לך בחדשות, כמובן שזה לא בריא אבל ממש לא מתעוורים מזה. אולי מקרים נדירים אנשים נהיים עיוורים מהשמש.
וכמובן שלא הסתכלתי במשך כל הרבע שעה, אחרת הראייה שלי באמת הייתה נהרסת, באמצע גם הסתכלתי מהחלון לא רק על השמש והייתי בטלפון. תנסי להסתכל על השמש מחר שאין ליקוי חמה, את לא תצליחי להסתכל יותר מכמה דקות בדיוק כמו בליקוי חמה. זה קשה באותה המידה.
אל תאמין לכל דבר שאומרים לך בחדשות, כמובן שזה לא בריא אבל ממש לא מתעוורים מזה. אולי מקרים נדירים אנשים נהיים עיוורים מהשמש.
אנונימית
3 שניות זה לא מסוכן.
אם היית מסתכלת הרבה ,ניחא היית מתעוורת. אבל זה בסדר.. זה יעבור.
אם היית מסתכלת הרבה ,ניחא היית מתעוורת. אבל זה בסדר.. זה יעבור.
לא
שלוש שניות לא קורה כלום
שלוש שניות לא קורה כלום
תחכה כמה ימים אם התעוורת או שאתה לא רואה טוב קרה משהו זה באמת מסוכן אבל יש מלא אנשים שראיתי ביוטיוב כשחיפשתי ליקוי חמה שהם ליטרלי עמדו בים מול השמש והסתכלו על זה עם העיניים שלהם
אנונימית
ממש לא הכל טוב
הכל בסדר כמובן אך יש להימנע מלהסתכל על השמש גם בליקוי וגם בלי ליקוי זה ממש מסוכן לעיניים
את הכהות של הצבעים תיהיה לזמן מה
אין ממה לדאוג הכל טוב
לא. תפסיקו לשאול את זה פשוט אל תסתכלו אם אמרו שלא
הכהות הזאת קורה תמיד כשבוהים בשמש. זה יעבור תוך כמה דקות
הכהות הזאת קורה תמיד כשבוהים בשמש. זה יעבור תוך כמה דקות
שואל השאלה:
אז תחליטו- כן מסוכן או לא מסוכן? אני לא יודעת מה לחשוב
אז תחליטו- כן מסוכן או לא מסוכן? אני לא יודעת מה לחשוב
אנונימית
באותו הנושא: