6 תשובות
ללכת למסעדה עם ההורים? או
או לבקש משהו*
שואל השאלה:
לא אני רוצה לעשות משהו עם חברים
לא אני רוצה לעשות משהו עם חברים
אנונימית
אז תצאו לאיזה פיקניק או סרט
מסיבה עם חברות במסעדה או בבית מה שבאלך
אל תגלי אני תובל שפיר.. כתהתי לך שיר ליומהולדת זה אקסקלוסיבי אל תפרסמי..
האפי בירth דיי אה
האפי בירth דיי יה
היום יה את בת 16 יו
אתמול היית בת 15 ברו
עכשיו גדלת בשנה wow
מתובל שלך יומהןלדת יה
מקווה שאהבת מתוקה, שמחתי לעזור
שוב מזכיר.. לא לפרסם זה סוד
האפי בירth דיי אה
האפי בירth דיי יה
היום יה את בת 16 יו
אתמול היית בת 15 ברו
עכשיו גדלת בשנה wow
מתובל שלך יומהןלדת יה
מקווה שאהבת מתוקה, שמחתי לעזור
שוב מזכיר.. לא לפרסם זה סוד