23 תשובות
לא נראה לי יש סדרות של זה בכלל, אם את רוצה להפתח לעולם הזה, תדברי איתם
הם ממש חברותיים.
הם ממש חברותיים.
שואל השאלה:
מה את רוצה
מה את רוצה
אנונימית
אין סדרות אבל את יכולה פשוט ללכת לשמה ולדבר איתם
אנימה
^ מה אנימה קשורה לילדי סנטר?
אומנם הם אוהבים את הזאנר הזה,
אבל אין להם שם את סיפור חייהם, פשוט מתחברים לסגנון, אין קשר בכלל לדברים הקשים שהם עברו
אומנם הם אוהבים את הזאנר הזה,
אבל אין להם שם את סיפור חייהם, פשוט מתחברים לסגנון, אין קשר בכלל לדברים הקשים שהם עברו
אני לא חושב שיש סדרות שמדברות על העולם שלנו
מה הבעיה להבין, ילדי סנטר ראו אנימה, נכנסו לדיכאון וקח נולד ילד סנטר
ממש לא^
זה סטיגמות^^
ולא נכנסים לדיכאון מאנימה
תראה emo the musical
אנימה זה זאנר מדהים, אומר את זה מישהו שהוא לא ילד סנטר, אנימה זה לא רק לסנטר.
זה אנימציה יפנית, ובוא נודה שיש להם תאנימציה הכי מדהימה בעולם.
זה אנימציה יפנית, ובוא נודה שיש להם תאנימציה הכי מדהימה בעולם.
סתם אבל רציני עכשיו.
ילדי סנטר הם ליטרלי ילדים שמסתובבים בדיזינגוף סנטר כל אחד אוהב משהו אחר כן חלק אוהבים אנימה אז מה מלא לא ילדי סנטר אוהבים אנימה ומלא ילדי סנטר לא אוהבים אם את רוצה "להבין את עולם ילדי הסנטר" פשוט תלכי לסנטר
ילדי סנטר הם ליטרלי ילדים שמסתובבים בדיזינגוף סנטר כל אחד אוהב משהו אחר כן חלק אוהבים אנימה אז מה מלא לא ילדי סנטר אוהבים אנימה ומלא ילדי סנטר לא אוהבים אם את רוצה "להבין את עולם ילדי הסנטר" פשוט תלכי לסנטר
זה רק ללכת לסנטר,לראות את האנשים,לראות מה הם עושים.נקודת ראיית העולם שונה לכל אחד
אין משהו כזה
פשוט להבין שאנשים שונים הם לא רעים
ומוזמנת לבוא לסנטר אנחנו אנשים חברותיים ומעניינים עם הרבה דעות על העולם
פשוט להבין שאנשים שונים הם לא רעים
ומוזמנת לבוא לסנטר אנחנו אנשים חברותיים ומעניינים עם הרבה דעות על העולם
הגג זה ליד החנות יד 2 שליד מקדונלדס
שואל השאלה:
אני כל הזמן בסנטר אין שם אףאחד אבל אמרו לי שיש גג ששם כולם ואני לא מצליחה לעלות
אני כל הזמן בסנטר אין שם אףאחד אבל אמרו לי שיש גג ששם כולם ואני לא מצליחה לעלות
אנונימית
מה זאת אומרת לא מצליחה לעלות לגג?
ואם אין לך עם מי ללכת פשוט תכירי שם תפני אל ילדים תתחברי אליהם
^וזה לא נכון
ואם אין לך עם מי ללכת פשוט תכירי שם תפני אל ילדים תתחברי אליהם
^וזה לא נכון
פגעו בי והרביצו לי כבר שמונה פעמים שם
אולי לא כל הפעמים שעולים לשם חווים את זה ויכול להיות שבאתי לשם ובאותו יום במקרה היו שם אנשים לא נחמדים אבל זאת החוויה שלי
אולי לא כל הפעמים שעולים לשם חווים את זה ויכול להיות שבאתי לשם ובאותו יום במקרה היו שם אנשים לא נחמדים אבל זאת החוויה שלי
מצטערת לשמוע שאלו היו החוויות שלך
שואל השאלה:
אני אלך. מי שם? ואני יכולה להכיר ילדים?
אני אלך. מי שם? ואני יכולה להכיר ילדים?
אנונימית
שואל השאלה:
יאיי תודה
יאיי תודה
אנונימית
לגג מגיעים גם אנשים שרק רוצים לפגוע (לצערי מנסיון) אני לא ממליץ לעלות
אם את בכל זאת עולה אז בבקשה תזהרי
אם את בכל זאת עולה אז בבקשה תזהרי