5 תשובות
אולי גם קורות חיים כי בברור לא כתבת מספיק
סתם זהו לא יותר
שואל השאלה:
מה?
הייתי בגן אחרכך ביסודי
...
לא לא זהו לא צריך את כל הסיפור חיים שלך
יש לך אחלה ביו את לא צריכה להוסיף כלום
אותי