6 תשובות
להתרכז יותר על בניית הרגליים שלך בצורה טובה יותר ויעילה יותר.
אני די מתארת שאתה במכון, אני חושבת שעדיף פשוט שתתמקד יותר ברגליים מאשר שאר הגוף שיהיה איזון ואז תמשיך כרגיל.
אנונימית
שואל השאלה:
אמ..האמת מאז הקורונה שנכנסה.. מיציתי את המכון כושר..(אפשר לומר שזה גרם לי יכולות בעצמי שלא הכרתי..)פחות מתחבר לקונספט..ולהמוניות..,משתדל להתאמן בבית שמתבסס על משקל גוף..ונעזר ע"י ציוד ביתי..בקבוקים..וכאלה או במתקני הפארק בחוץ
אנונימי
אז פשוט תתמקד יותר ברגליים ואז תאזן
אנונימית
שואל השאלה:
יש תרגילים מומלצים ביוטיוב שאת מכירה בבקשה?!
שלדעתך שיביא אותי לשינוי/שיפור? :)
אנונימי
האמת אני רק מתאמנת מתחילה ואני במכון אז אין לי ככ מושג, אבל אתה יכול לחפש ביוטיוב מאמנים ותרגילים טובים, בהצלחה:)
אנונימית