7 תשובות
שואל השאלה:
ז
לאיזה כיתה זה?
שואל השאלה:
מבנה התא הבסיסי
מה את לא יודעת? ספציפי יותר
יש מלא סיכומים באינטרנט בסרטונים ביוטיוב תבדקי.
בהצלחה!
זה קל רצח אני גם כיתה ז' אבל מחוננים ועשינו בתחילת שנה , תכתוב תא אאוקריוטי ופרוקיוטי ואז זה יראה לך את שלושת התאים שלומדים עליהם - תא של בע''ח , תא של צמח, תא חיידק
יראה לך גם את התפקיד של כל חלק בתא