7 תשובות
שואל השאלה:
טוב נתמודד, וזה היה גם כי התרגשתי שראיתי עמדה של אסנס במצב סביר
אנונימית
כעיקרון הוא סבבה אבל הוא לא מחזיק לכל היום ויש יותר טובים במחיר שלו
לא הוא נוראי
גרוע רצח יש יותר טובים
לא