3 תשובות
תקראי קצת מהמחברת ותראי אם את מבינה את התרגילים
מגיעה ועושה את הכי טוב שלך. אם לא למדת עד עכשיו תתמודדי עם ההשלכות. מקסימום תעשי מועד ב.
בכיתה י זה לא נורא אם את מקבלת ציונים טיפה חרא העיקר שבסוף את כן תביני את החומר לקראת שנה הבאה