7 תשובות
הלכת לבדוק?
אני חושבת שאתב פשוט מנגן יותר מדי
אתה צריך לתת קצת מנוחה לידיים
ותלך לבדוק
שואל השאלה:
האמת שלא אין לי מושג מה נסגר לי בזרת אבל אני יודע במאה אחוז שזה קשור לזה שאני מנגן בגיטרה
שואל השאלה:
אבל מה אם כבר קרה נזק לזרת? אפשרי?
תלכי לרופא
צריך ללכת לבדיקה כדי לדאת
כנראה שיהיה איזשהו טיפול
שואל השאלה:
חרא של דבר נדפקתי רצח הגיטרה ממש עוזרת לשיפור המצב רוח, תודה בכל מקרה!
באותו הנושא: