7 תשובות
הלכת לבדוק?
אני חושבת שאתב פשוט מנגן יותר מדי
אתה צריך לתת קצת מנוחה לידיים
ותלך לבדוק
אתה צריך לתת קצת מנוחה לידיים
ותלך לבדוק
שואל השאלה:
האמת שלא אין לי מושג מה נסגר לי בזרת אבל אני יודע במאה אחוז שזה קשור לזה שאני מנגן בגיטרה
האמת שלא אין לי מושג מה נסגר לי בזרת אבל אני יודע במאה אחוז שזה קשור לזה שאני מנגן בגיטרה
שואל השאלה:
אבל מה אם כבר קרה נזק לזרת? אפשרי?
אבל מה אם כבר קרה נזק לזרת? אפשרי?
תלכי לרופא
צריך ללכת לבדיקה כדי לדאת
כנראה שיהיה איזשהו טיפול
כנראה שיהיה איזשהו טיפול
שואל השאלה:
חרא של דבר נדפקתי רצח הגיטרה ממש עוזרת לשיפור המצב רוח, תודה בכל מקרה!
חרא של דבר נדפקתי רצח הגיטרה ממש עוזרת לשיפור המצב רוח, תודה בכל מקרה!
באותו הנושא: