6 תשובות
לא
אנונימי
שואל השאלה:
^מנסיון אתה אומר
מביך אולי הסיטואציות האינטימיות לפעמים, אבל בתכלס יש לה מלא לקוחות ככה שזה לא הכי משנה
אני הייתי אצל רופא נשים מביך מאודד לא רוצה להלחיץ אבל זאת האמת
^אולי כי הוא גבר אז החוויה קצת יותר מביכה,אבל אישה לדעתי פחות
לפי ההגיון..