6 תשובות
כן יכול להיות שאת לא אוהבת את השגרה שלך גם ככה
הגיוני
שואל השאלה:
כאילו ללכת לעבודה לא זה שאני בבית ויוצאת
אנונימית
שיגרה זה לא דבר טוב
יכול להיות ספציפית השיגרה שלך לא טובה לך
לדעתי בכללי זה טוב שיש סדר יום (שיגרה) זה נותן לגוף/ למוח לעבוד ולבנות שיגרה זה מטורף
אבל תנסי לחשוב מה כן עושה לך טוב
אנונימית
כן יכול להיות שאת לא אוהבת אותה