5 תשובות
ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי, זה יכבה אותו ואז תדליקי מחדש
שואל השאלה:
אבל אם אני לוחצת לחיצה ארוכה או קצרה זה לא באמת נכבה זה נדלק לי אוטומטית אם אני מזיזה את העכבר
ריסטרט
לחיצה ארוכה על הכפתור כיבוי
ואז שוב להדליק
שואל השאלה:
תודה לכולם!!!
שואל השאלה:
אבל זה לפטופ