10 תשובות
תתרגלי גם לי זה היה קשה
תרגול, זה מעצבן אבל בסוף תצליחי
שואל השאלה:
חרא אקורד באמת
אנונימית
וואי מזכירה לי אותי על כל אקורד אפשרי בגיטרה
תמשיכי לנסות :)
את לא צריכה ללחוץ ממש חזק
שואל השאלה:
^ אחרת זה לא מצליח
אנונימית
אולי זה עניין של הזווית איך שאת מניחה את האצבעות?
שואל השאלה:
יש מצב אבל נראלי שאני מחזיקה את זה די טוב האצבעות פשוט מחליקות
זה גם תמיד הבעיה עם האצבע הראשונה על המיתר הראשון
אנונימית
הלוואי שהייתי יכולה לעזור :
אני מרגישה רע שאני לא יכולה.
שואל השאלה:
הכל בסדר אין מה להרגיש רע
אני אתרגל את זה פשוט אבל האצבע שלי כבר הלכה מזה כאילו יש לי שם כוויה
אנונימית