10 תשובות
תתרגלי גם לי זה היה קשה
תרגול, זה מעצבן אבל בסוף תצליחי
שואל השאלה:
חרא אקורד באמת
חרא אקורד באמת
אנונימית
וואי מזכירה לי אותי על כל אקורד אפשרי בגיטרה
תמשיכי לנסות :)
את לא צריכה ללחוץ ממש חזק
את לא צריכה ללחוץ ממש חזק
שואל השאלה:
^ אחרת זה לא מצליח
^ אחרת זה לא מצליח
אנונימית
אולי זה עניין של הזווית איך שאת מניחה את האצבעות?
שואל השאלה:
יש מצב אבל נראלי שאני מחזיקה את זה די טוב האצבעות פשוט מחליקות
זה גם תמיד הבעיה עם האצבע הראשונה על המיתר הראשון
יש מצב אבל נראלי שאני מחזיקה את זה די טוב האצבעות פשוט מחליקות
זה גם תמיד הבעיה עם האצבע הראשונה על המיתר הראשון
אנונימית
הלוואי שהייתי יכולה לעזור :
אני מרגישה רע שאני לא יכולה.
אני מרגישה רע שאני לא יכולה.
שואל השאלה:
הכל בסדר אין מה להרגיש רע
אני אתרגל את זה פשוט אבל האצבע שלי כבר הלכה מזה כאילו יש לי שם כוויה
הכל בסדר אין מה להרגיש רע
אני אתרגל את זה פשוט אבל האצבע שלי כבר הלכה מזה כאילו יש לי שם כוויה
אנונימית
באותו הנושא: