8 תשובות
שואל השאלה:
^ אולי אצלך זה לא אבל יש מלא שהכאב זה לפי הצבע
אנונימית
אדום זה עכשוי ופעיל
בד"כ בסוף מחזור הדם הוא חום
וגם פחות כואב כי זה שאריות ולא הפרשת דם חדשה
שואל השאלה:
^ כן זה נכון אבל לי נגיד יש לפעמים מחזור אדום ולפעמים מחזור חום אין לי מושג למה אבל תכלס החום יותר כואב ( לי אישית )
אנונימית
זה כי לפעמים הדם לא יוצא מידית אלה יום יומים אחרי שהתחיל דימום
ולמה זה כואב לך אני לא יודעת
בכל זאת גניקולוגית אני לא.
ממתי הכאב לפי צבעים?
אנונימית
אדום
הכאב לא נמדד לפי צבעים.
אנונימית