6 תשובות
כן, אמור להיות לך כתוב על איזה חוק עברת.
אמור להיות
שואל השאלה:
אוקי תודה
שואל השאלה:
פשוט בבוקר כתבתי בוקר טוב ושבת שלום ומחקו לי ולא היה כתוב כלום
זה בגלל שזה לא שאלה.
בשאלות אמורים לכתוב רק שאלות, לא דברים כמו זה, שנחשבים ספאם.
שואל השאלה:
אה אוקי תודה