6 תשובות
כן, מה קרה?
שואל השאלה:
ראיתי את זנ לפני איזה שנתיים ועכשיו שוב ועדיין לא הבנתי בעונה 1 איך לפעמים העוזרת היא צעירה ולפעמים היא לא , ואיך טייט מת כי השוטרים ירו בו אבל אז הוא עדיין היה חי וכאילו לא היה כלום ?
ראיתי את זנ לפני איזה שנתיים ועכשיו שוב ועדיין לא הבנתי בעונה 1 איך לפעמים העוזרת היא צעירה ולפעמים היא לא , ואיך טייט מת כי השוטרים ירו בו אבל אז הוא עדיין היה חי וכאילו לא היה כלום ?
אנונימית
שניהם רוחות רפאים המתגוררים בבית ההוא.
העוזרת לפעמים זקנה ולפעמים לא כי היא ניסתה לפתות את הבעל ולהראות יותר מושכת.
טייט לא מת כי הוא רוח רפאים.
העוזרת לפעמים זקנה ולפעמים לא כי היא ניסתה לפתות את הבעל ולהראות יותר מושכת.
טייט לא מת כי הוא רוח רפאים.
^^ שניהם רוחות, העוזרת בוחרת אם להיות צעירה או לא כשהיא מחליטה שיראו אותה.
טייט חי כמה פרקים עד שהשוטרים נכנסו לבית ואז לחדר שלו והרגו אותו כשהוא רצה להתנגד. מאז הוא רוח, רוח בוחרת אם להראות את עצמה לאחרים או לא.
טייט חי כמה פרקים עד שהשוטרים נכנסו לבית ואז לחדר שלו והרגו אותו כשהוא רצה להתנגד. מאז הוא רוח, רוח בוחרת אם להראות את עצמה לאחרים או לא.
אנונימי
העוזרת נראית צעירה ומפתה לגברים שנמשכים אליה ןאז שהפ מבינים את האמת על המרדר האוס היא מתגלה בצורה הזקנה שלה כמו שקרה לבן הרמון. טייט מת הוא רוח
שואל השאלה:
תודה לכולם הבנתי עכשיו, פשוט חשבתי שרק יצאה למנקה העין או משהו למרות שבאמת לא היה נראה לי הגיוני שזה רק העין יצאנ
תודה לכולם הבנתי עכשיו, פשוט חשבתי שרק יצאה למנקה העין או משהו למרות שבאמת לא היה נראה לי הגיוני שזה רק העין יצאנ
אנונימית