19 תשובות
כן למרות שתירס הכי טוב
כן. בהצלחה
זה בין הפופולאריים בפיצה
כן למרות שאננס יותר טעים
בוודאי
כן
שואל השאלה:
ילדת סנטר את צודקת. אין על אננס
תוספת נורמאלית לחלוטין
כן התוספת הכי טעימה
כן, אני אוהבת
כן

אבל אני לא אוהבת
כן זה מדהים
לא רק שזו תוספת נורמלית לפיצה היא התוספת הכי טעימה לפיצה
אני לא אוכל פיצה אבל נורמלי לחלוטין