4 תשובות
כי הכלכלה בארץ די שבורה
כי ישראל מדינה עשירה עם אזרחים עניים.
ברגע שיעלה שכר המינימום אפילו ל35 פתאום תהיה עליית מחירים עוד יותר מטורפת מכזו שיש עד כה.
גם המעסיק נדפק, לא כל "בוס" מגלגל מיליונים ויש המון שבקושי סוגרים חודש
מנסים לאזן את זה
כי המדינה חרא