14 תשובות
זה בא טבעי
לכבד את עצמו ולהיות עם ביטחון עצמי
להיות שמח ומאושר
קשה מידי
אין דבר כזה ילד שכולם אוהבים אותו
לכולם יש אויבים
ביטחון
זה בא טבעי
תמיד לילד הזה יש ביטחון עצמי
הוא מצחיק
בעיקרון: להיות בכל יום מחדש הגרסה הטובה ביותר של עצמך
למשל: לעזור למי שצריך, לדעת להיות שם בשביל אחרים, ללמוד לאט לאט להיסתדר עם אנשים
לא לעשות שטויות. לא לנסות להתבלט בגלל התנהגות חסרת אחריות, אלא שיחבבו אותך בגלל דברים טובים ומעבר מרק לעשות צחוקים.
אבל הכי חשוב שתהיה עצמך, לא להשתנות בשביל אנשים ולהתבלט בזכות מי שאתה, בהצלחה (:

אגב- אין מישהו שכולם אוהבים. תמיד יהיה לאנשים מה להגיד- תזכור את זה
שואל השאלה:
תודהה רציתי לתת לך פרח אבל נגמר לי
אנונימי
^חחח הכל טובב 3>
הכי חשוב אם הצלחתי לעזור❤ הפרחים זה לא מה שחשוב
ובאהבהה
שואל השאלה:
אנונימי
ביטחון עצמי זה המפתח
ביטחון עצמי מצחיק נחמד חמוד ולא להציק ולשפוט אנשים אחרים
אין ילד שכולם אוהבים אותו תמיד יהיה מישהו אחד אבל הבנתי את השאלה אל תנסה להיות מישהו שאתה לא אם האנשים האלה לא אוהבים אותך תמצא אחרים אל תנסה להיות מישהו שאתה לא בשביל שיאהבו אותך תאמין לי בסופו של דבר אתה לא תהנה מזה
האמת שבתכלס זה לדעת להתחבר לכולם, לצחוק ולהצחיק
בקטע קצת יותר חיצוני זה להיות עם ריח טוב תמיד, להתלבש יפה ומסודר, אסתתיקה זה ממש חשוב:)