4 תשובות
טיילור עוד לא שמעתי את כולו,ארקטיק מאנקיז נחמד...הייתי נותן לו 6/10
שמעתי את האלבום של ארקטיק מאנקיז ולא התלהבתי
טיילור לא שמעתי(לא מתחברת לסגנון מוזיקה שלה)
של ארקטיק מאנקיז אני לא יכולה לומר שהתאכזבתי אבל כן ציפיתי למשהו אחר ... אהבתי רק שלושה שירים משם(sculptures of anything goes,hello you,body paint)
של ארקטיק מאנקיז אני לא יכולה לומר שהתאכזבתי אבל כן ציפיתי למשהו אחר ... אהבתי רק שלושה שירים משם(sculptures of anything goes,hello you,body paint)
האלבום של טיילור סליי רצח לא מה שציפיתי והייתי מופתעת ממש לטובה
לדעתי הוא יהיה גם בטופ 3 שלי
לדעתי הוא יהיה גם בטופ 3 שלי
באותו הנושא: