8 תשובות
שואל השאלה:
^
יש לך אוליי תנועות נוער כלשהם שאת כן ממליצה עליהם?
^
יש לך אוליי תנועות נוער כלשהם שאת כן ממליצה עליהם?
אני עכשיו בזה ואני דווקא אוהבת זה כיף כשנכנסים לזה באמת ומשתתפים ושיש אנשים שכיף איתם
אני הייתי שנה ולא אהבתי
היו כל מיני פעילויות וזה, לדברים מעבר לא יצאתי
היו כל מיני פעילויות וזה, לדברים מעבר לא יצאתי
מה שעושים זה נפגשים פעמיים בשבוע ועוברים פעולות בכל מיני נושאים, לרוב זה פעולות עם הרבה משחקים
שואל השאלה:
^
את ממליצה על זה?
^
את ממליצה על זה?
נפגשים כל שבוע לשעה כזה ועושים פעולות ומש טיולים ומחנאות וזה
הנוער העובד זה מדהים לדעתי
אני כבר חמש שנים בתנועה ועכשיו חזרתי מפעולה
אני מצאתי את המקום שלי שם, יש לי חברות לחיים וצחוקים והמדריכים מדהימים
הכל תלוי במדרכים, בקבוצה, בקן.
אני כבר חמש שנים בתנועה ועכשיו חזרתי מפעולה
אני מצאתי את המקום שלי שם, יש לי חברות לחיים וצחוקים והמדריכים מדהימים
הכל תלוי במדרכים, בקבוצה, בקן.
זה בדיוק כמו הצופים וכל תנועת נוער אחרת. יש פעם-פעמיים בשבוע פעולה, יש כמה פעמים בשנה טיולים וזה כיף סך הכל. בתכלס זה משנה מי האנשים בתנועה ולא איזו תנועה זאת כי הכל נורא דומה. אני אישית בנוער העובד והלומד ומדהים לי, אבל זה לא התנועה כמו שזה האנשים.
אנונימית
באותו הנושא: