6 תשובות
שואל השאלה:
תודה תודה ❤
תודה תודה ❤
אנונימי
אני מציעה לך ללכת, בכל זאת זו חוויה וחבל לפספס אותה.
תיקחי איתך תחבושות, וכדורים על מנת להקל על הכאב.
תרגישי טוב! (-:
תיקחי איתך תחבושות, וכדורים על מנת להקל על הכאב.
תרגישי טוב! (-:
שואל השאלה:
טנקס:)
טנקס:)
אנונימי
הכי קטעים xd קיבלתי פעם ראשונה יום לפני טיול
זרקנו על כולם פדים >< היה מצחיק p:
זרקנו על כולם פדים >< היה מצחיק p:
ברור שללכת, זאת לא סיבה לא ללכת, קחי כדורים ופדים ומידי פעם תלכי לשירותים לבדוק ולהחליף, תהני ובהצלחה:)
ללכת אני הלכתי עם מחזור לטיול שנתי ב 3 ימים זה לא סיבה לא ללכת להנות פשוט תקחי איתך פדים לדרך וכדור שיעזור לך עם הכאבים
באותו הנושא: