4 תשובות
נשמע הגיוני
נשמע הגיוני
כן יש מצב
שואל השאלה:
כן שתיתי את ה-300 בצהריים כי פעם בשבוע אני שותה קצת, אבל אז אמא שלי הפתיעה אותי עם פלאפל וקולה אז לא יכלתי להגיד לא
אנונימי