7 תשובות
שואל השאלה:
לעזאזל למה זה לא יכל להיות בחצות בארץ
לעזאזל למה זה לא יכל להיות בחצות בארץ
אנונימית
כי אז אצלם זה היה יוצא אחרנו אבל מה זה משנה זה יצא
שבע בבוקר!!!
מתרגשש
מתרגשש
איך בשבע?
אצלי זה יצא ב1 בלילה
אצלי זה יצא ב1 בלילה
אנונימית
בשבע בבוקר
הוא יצא ב7 בבוקר
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה כזה vibe לשמוע בחצות ישר שזה יוצא
אני יודעת אבל זה כזה vibe לשמוע בחצות ישר שזה יוצא
אנונימית
באותו הנושא: