7 תשובות
שואל השאלה:
לעזאזל למה זה לא יכל להיות בחצות בארץ
אנונימית
כי אז אצלם זה היה יוצא אחרנו אבל מה זה משנה זה יצא
שבע בבוקר!!!
מתרגשש
איך בשבע?
אצלי זה יצא ב1 בלילה
אנונימית
בשבע בבוקר
הוא יצא ב7 בבוקר
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה כזה vibe לשמוע בחצות ישר שזה יוצא
אנונימית