7 תשובות
מחכה לשל טיילור וואוו
שמעתי את כולו עכשיו
אני חייבת לומר שאני לא מתה על השקטים שלהם ואשכרה כל האלבום מלא בשקטים
יש רק כמה שירים שקטים שאני באמת אוהבת שלהם ( מכל האלבומים )
אהבתי ממש ממש רק שניים
הראשון והאחרון לא זוכרת איך קוראים להם
אבל את הראשון הם הוציאו לפני איזה חודשיים
אני חייבת לומר שאני לא מתה על השקטים שלהם ואשכרה כל האלבום מלא בשקטים
יש רק כמה שירים שקטים שאני באמת אוהבת שלהם ( מכל האלבומים )
אהבתי ממש ממש רק שניים
הראשון והאחרון לא זוכרת איך קוראים להם
אבל את הראשון הם הוציאו לפני איזה חודשיים
שואל השאלה:
^של טיילור יוצא ב שבע בבוקר לפי מה שהבנתי
^של טיילור יוצא ב שבע בבוקר לפי מה שהבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת שאני שומעת ברגע זה ואני אוהבת ממש את body paint אבל כן גם אני יותר אוהבת את השירים הלא שקטים שלהם
את האמת שאני שומעת ברגע זה ואני אוהבת ממש את body paint אבל כן גם אני יותר אוהבת את השירים הלא שקטים שלהם
אנונימית
הוא ממש נחמד,אני לא אוהבת כל כך שירים שקטים אבל השירים שלהם נתנו לי איזה שקט טוב כזה
אני ממש אהבתי את body paint ואת hello you ואת sculptures of anything goes הם ממש טובים
אני ממש אהבתי את body paint ואת hello you ואת sculptures of anything goes הם ממש טובים
אמנם עדיין לא יצא לי לשמוע את האלבום בצורה יותר מעמיקה (משמע, לחקור כל כלי בנפרד ולקרוא ולהבין את הליריקה) אז אני נמנעת מלקבוע את דעתי על האלבום כעת. אבל בינתיים משמיעה חפוזה, זה מה שאני חושבת:
קודם כל ולפני הכל, הסאונד המטורף הזה של הסנר של מאט פשוט אדיר, בין הטובים ששמעתי.
האלבום נשמע די מונוטוני, קצת אותו דבר, שונה מאוד ממה ששמענו עד עכשיו מהם. אולי בשני שירים ספציפיים יש את המעט מהג'אז מהאלבום הקודם, אבל איפה הפאקינג רוק שגורם לאנשים להשתולל?
בקיצור, לא ככ אהבתי, ציפיתי ליותר רוק אבל השירים ממש רגועים.
הקול של אלכס טרנר תמיד היה ותמיד יהיה אייקוני, עם כל מה שאמרתי על האלבום, אלכס עדיין נשמע מדהים.
קודם כל ולפני הכל, הסאונד המטורף הזה של הסנר של מאט פשוט אדיר, בין הטובים ששמעתי.
האלבום נשמע די מונוטוני, קצת אותו דבר, שונה מאוד ממה ששמענו עד עכשיו מהם. אולי בשני שירים ספציפיים יש את המעט מהג'אז מהאלבום הקודם, אבל איפה הפאקינג רוק שגורם לאנשים להשתולל?
בקיצור, לא ככ אהבתי, ציפיתי ליותר רוק אבל השירים ממש רגועים.
הקול של אלכס טרנר תמיד היה ותמיד יהיה אייקוני, עם כל מה שאמרתי על האלבום, אלכס עדיין נשמע מדהים.
שואל השאלה:
אני חושבת בנתיים האהוב עליי זה body paint אבל אני צריכה לשמוע אותם עוד לפי דעתי hello you ממש טןב
אני חושבת בנתיים האהוב עליי זה body paint אבל אני צריכה לשמוע אותם עוד לפי דעתי hello you ממש טןב
אנונימית
באותו הנושא: