16 תשובות
אין לי ממש דעה עליו
נראה סבבה כזה
לא יודעת הרבה
נראה סבבה כזה
לא יודעת הרבה
מיזה
גאון
חחחחח
אחרי 12 בלילה אווירת סוף שנה פה
לשאלתך- הוא בחור טוב
אחרי 12 בלילה אווירת סוף שנה פה
לשאלתך- הוא בחור טוב
אחרי מה שהוא עשה ב95 ל03 שונא אותו
גאון הוא לא
יש לו פשוט זיכרון ממש ממש ממש טוב והוא בעל המון ידע כללי
יש לו פשוט זיכרון ממש ממש ממש טוב והוא בעל המון ידע כללי
אנונימית
שואל השאלה:
מה הוא עשה??^^
מה הוא עשה??^^
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גאון.^^
הוא גאון.^^
אנונימית
לא יודע מאיזה בכלל
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
למה
^^^זה הצ'ייסר
שמשתתף בשעשועונים של כאן 11 במרדף
שמשתתף בשעשועונים של כאן 11 במרדף
אנונימית
אני לא רואה כאן 11 אני רואה בכלל שם 22
גאון הייתי רוצה לשבת איתו לשיחה
מי?
אה הוא
אחלה
אה הוא
אחלה
גאון. מקנאה בו.
באותו הנושא: