8 תשובות
שימי אם באלך :))
מזל טוב 3>
מזל טוב 3>
לאלא למה הכי כיףף
הכי יפה
לאלא זה מושלם
שואל השאלה:
כאילו יש לי רק של פלסטיק מרגיש לי מביך אוף
כאילו יש לי רק של פלסטיק מרגיש לי מביך אוף
אנונימית
תשימי עציץ
לאא תשימי
אם באלך מן הסתם
אם באלך מן הסתם
מהמם לכי בלי להתבייש
באותו הנושא: