8 תשובות
שימי אם באלך :))
מזל טוב 3>
לאלא למה הכי כיףף
לאלא זה מושלם
שואל השאלה:
כאילו יש לי רק של פלסטיק מרגיש לי מביך אוף
אנונימית
תשימי עציץ
לאא תשימי
אם באלך מן הסתם
מהמם לכי בלי להתבייש