12 תשובות
אם את מרגישה שהוא לא טוב לך תחתכי ממנו
למה את חושבת ככה?
איזה מבאס.. תנסי לדבר איתו על זה לשאול אם הוא באמת אוהב אותך או סתם בגלל יופי
שואל השאלה:
^^ כי רוב השיחות זה על איך שאני נראת
אנונימית
אם לא מתאים לך תעזבי אותו. בהצלחה
איזה בן אדם לא נחמד
אהבה זה משהו שמרגישים
אם הוא בחר אותך בגלל המראה זה לא נקרא אהבה
אם את מרגישה ככה את מוזמנת לדבר איתו על זה ולחתוך
אני הייתי נפרדת אם הייתי מרגישה ככה...
אם כבר את נמצאת במערכת יחסים למה להיות עם אדם שאת לא בטוחה בו שיש לך חששות לגבי הכוונות שלו...?
יש אנשים בעולם שהיו מתנהגים אלייך אחרת לגמרי והדבר האחרון שהם היו עושים זה גורמים לך להרגיש שאין בשבילם משהו מעבר ליופי שלך,
למה את מבזבזת זמן על אחד שלא כזה?
אני לא מנסה שזה לא ייצא רע, אבל אני אומרת לך את האמת מנקודת ראייה שלי יקירה -
לדעתי אם בתחושה האישית שלך את מרגישה שהוא רוצה אותך 90% בגלל איך שאת נראית, אז הוא יכול להחמיא לך עד מחר, הוא יכול להגיד לך אני אוהב אותך עד מחר, והוא לא באמת מתכוון לזה - הוא יגיד לך את זה עד שהוא ישיג את מה שהוא רוצה לקבל (יש טיפוסים כאלה).
פשוט רק אומרת לך, כי אם כבר את מרגישה שהוא רוצה אותך רק בעיקר בגלל איך שאת נראית, אז פשוט תיזהרי. אל תיכנסי איתו לסיטואציות מיניות כל כך מהר, כי יש גברים שמנצלים את זה.
אם את לא מרגישה איתו חיבור רגשי נפשי, או רגשות של רומנטיות ביניכם - אין טעם בכלל להמשיך קשר כזה
לא יודע יכול להיןת שזה גם בגלל האופי
שואל השאלה:
הוא אמר לי "שתדעי שאני יוצא איתך גם מעבר לזה" מבלי שאמרתי משהו
זה הרגיש שהוא מרגיש שהוא מתנהג לא בסדר
אנונימית