7 תשובות
הזמנתי פוטרים
הם ממש יפים
שואל השאלה:
איך הסוג שלהם הוא נוח?
יש דברים טובים וגם לא פשוט צריך לראות ביקורות
אנונימית
ממ סתם בחרתי
מה שאהבתח
הבגדים יפים אבל באיכות לא טובה
חוץ מזה מעבידים שם את העובדים ויש מלא כתבות על זה שכדאי לא לקנות שם
לדעתי עדיף לך מיד שנייה או משהו כזה גם יש יותר דברים נדירים ווינטאג'
^
תקראי כתבות תביני על מה אני מדברת. לא מעבידים אותך ככה.
^אני לא אכנס לזה עכשיו כי באמת אין לי כוח לוויכוח הזה, אבל קודם כל אם זה קורה לך בעבודה תדווחו על זה. דבר שני שם הם עושים את זה כי אין להם שום אופציה אחרת, והתנאים שם פשוט מזעזעים ברמה שאנשים קיבלו אותות מצוקה וכדומה מהעובדים שם. יש ממש סיפורים שלמים שהולכים שם ואף אחד לא מתייחס לזה ברצינות. חוץ מזה בואו נודה שהדברים משם לא מחזיקים יותר משבוע בלי להקרע/ להתקלף/ וכדומה. עדיף לקנות במקום אחר כמו חנויות יד שנייה או חנויות בכללי אחרות.