5 תשובות
אכן הייתי רוצה
הוא יפתיע
הייתי רוצה שהוא יהיה חלק מהממשלה אבל לא ראש ממשלה רק ביבי יכול.
אם בן גביר בממשלה אז אנחנו יכולים כבר לשנות את שם המדינה ל"ישראיראן" כי אנחנו נהיה איראן 2#. ערבים נשים ולהטבים הם אחלה אנשים, קצת חבל שהימין רוצה אותם מתים
אני נגד זה שהוא יהיה בממשלה. להזכירכם מדובר שאדם שהורשע בהסתה לגזענות, החזקת חומר תעמולה עבור ארגון טרור, תמיכה בארגון טרור ועוד עבירות. אה וגם התחפש למחבל ברוך גולדשטיין, וטען שטרוריסט הוא הגיבור שלו
באותו הנושא: