5 תשובות
שואל השאלה:
היא אמרה שהם סיימו לדבר ובגלל מה שקרה היא לא תדבר איתו אבל הפלא ופלא
אמאלה איכ איזה חברה זבל
אנונימית
כן וואו חברת אמת
ואוו זכית
חברה מושלמת
אבל ברצינות ממש מצטערת לשמוע ❤
אם כמה שזה כואב זה יצא לטובתך,גילית מי היא באמת וכמה מגיע לך חברות אמיתיות ולא מזויפות כמוה היא עשתה לך טובה ענקית שהיא יצאה לך ככה מהחיים