8 תשובות
כן
ממש לא. בהנחה והוא סיכם איתך את המחיר מהתחלה. אלא אם הוא אמר לך שהמחיר עלול להשתנות.
זה לא הבעיה שלך
זה לא הבעיה שלך
כן, זה בדרך כלל כפוף לבית ספר לנהיגה שהוא משתייך אליו ולא כי הוא החליט.
לא נהוג.. גם בדרך כלל זה הולך עלפי הבית ספר שתחתיו הם עובדים
כן, זה מה שקרה אצלי
לרוב זה בגלל האינפלציה שכל פעם עולה
לרוב זה בגלל האינפלציה שכל פעם עולה
כן... הוא צריך להגיד אם המחיר עלה אבל זה כבר בית ספר לנהיגה קובע את המחיר
באותו הנושא: