8 תשובות
זה סימן שצריך לוותר על משהו...
ואיך זה אפשרי לבחור שלוש מגמות?
אני הייתי יוצא מאחת
ואיך זה אפשרי לבחור שלוש מגמות?
אני הייתי יוצא מאחת
תעשי סדר עדיפויות מה את מעדיפה יותר/רוצה יותר/חשוב לך יותר , ולגבי ההורים כל הורה זה משהו אחר אבל הם כנראה לא מבינים את הלחץ ושאת באמת עודה דברים ואת מושלמת וכל הכבוד לך ❤❤
שואל השאלה:
תודה אבל אני באמת עצלנית לפעמים כבר לי כוח לכלום
בכללי לאימא שלי יש דיכאון קליני ומצפים ממני להשאר חזקה אבל זה פשוט עינוי כבר. פעם היו שולחים אותי לבכות בחנייה וכל זה ואני לא יודעת צועקים עליי הרבה ואני מרגישה חרא רצח ואין לי עם מי לדבר על זה ואני מתנהגת כאילו הכל טוב בבית ספר כי לא באלי להפיל עת הבעיות שלי על חברים שלי אני לא רוצה שיחשבו שיש לי בעיות ולאבד אותם.
תודה אבל אני באמת עצלנית לפעמים כבר לי כוח לכלום
בכללי לאימא שלי יש דיכאון קליני ומצפים ממני להשאר חזקה אבל זה פשוט עינוי כבר. פעם היו שולחים אותי לבכות בחנייה וכל זה ואני לא יודעת צועקים עליי הרבה ואני מרגישה חרא רצח ואין לי עם מי לדבר על זה ואני מתנהגת כאילו הכל טוב בבית ספר כי לא באלי להפיל עת הבעיות שלי על חברים שלי אני לא רוצה שיחשבו שיש לי בעיות ולאבד אותם.
אנונימית
קשוח גם אני לומדת מלא ואין לי זמן
שואל השאלה:
הבעיה זה לא ההצפה הלימודית אבל זה גם שאני עייפה נפשית וזה די חרא כי תמיד הייתי די חזקה נפשית אבל שנה שעברה קרה לי כל כך הרבה שפשוט נשברתי
הבעיה זה לא ההצפה הלימודית אבל זה גם שאני עייפה נפשית וזה די חרא כי תמיד הייתי די חזקה נפשית אבל שנה שעברה קרה לי כל כך הרבה שפשוט נשברתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בשתי מגמות אבל מגמה אחת היא עשר יחידות והיא מתחלקת לביורפואה ואלקטרוניקה.
אני בשתי מגמות אבל מגמה אחת היא עשר יחידות והיא מתחלקת לביורפואה ואלקטרוניקה.
אנונימית
זה טוב לפרוק❤
אני מזדהה איתך מאוד, תקופה עמוסה ומלחיצה מאוד, אבל חשוב להבין שגם זה יעבור
אני מזדהה איתך מאוד, תקופה עמוסה ומלחיצה מאוד, אבל חשוב להבין שגם זה יעבור
גם לי זה ככה (5 ימים בשבוע אני תפוס עד 20:00) אבל שורדים
אנונימי