9 תשובות
אני משתמשת בטלסקופיק ואני מרוצה גם מייבלין סקי
טלסקופיק
טלסקופיק
מסקרה סקיי היי של מייבלין.
טלסקופיק טובה אבל מתייבשת סופר מהר.
טלסקופיק טובה אבל מתייבשת סופר מהר.
טלסקופיק!!!
טלסקופיק טובה ממש ממש
אנונימית
אומרים שהמסקרה של אנה זק טובה
מסקרה בולד
טלסקופיק
טלסקופיק
טלסקופיק!מושלמתת
באותו הנושא: