13 תשובות
יש לו מלונה?
שואל השאלה:
לא אבל הוא בכלוב די גדול
לא אבל הוא בכלוב די גדול
אנונימית
אפשר לרפד מבחוץ אולי את הכלוב בשמיכות? כדי למנוע מהרוח להיכנס.. ושיהיה יותר נעים בפנים
שואל השאלה:
הוא יצליח להגיע לז והוא יקרע את השמיכות
הוא יצליח להגיע לז והוא יקרע את השמיכות
אנונימית
מצטרפת לשאלה
אני מכירה מישהי שהכלב שלה פשוט חי בחוץ וגם ישן שם כמו שלך וזה פשוט כואב הלב לראות אולי תגידו שאני מגזימה אבל עדיף למסור אותו זה באמת קורע לי תלב שהכלב כל הזמן בחוץ לבד כלבים הם חיה ממש חברותית וזה באמת נורא לשים אותם ככה ובכללי גם התנאים בחוץ לפעמים יכולים להיות רעים נגיד אם חם או קר
אנונימית
במיוחד שהוא גור זה ממש רע שהוא בחוץ לבד כל הזמן
אנונימית
למה להביא כלב אם לא מסוגלים לטפל בו כמו שצריך?
להכניס אותו הביתה
להכניס אותו הביתה
שואל השאלה:
אנונימית הוא לא בחוץ לבד זה חצר קטנה כזאת מחוץ לחדר שלי שיש מעל גם גג אז אני איתו כל הזמן
אנונימית הוא לא בחוץ לבד זה חצר קטנה כזאת מחוץ לחדר שלי שיש מעל גם גג אז אני איתו כל הזמן
אנונימית
תכניסו אותו הביתנ זה באמת נורא להשאיר אותו בחוץ בקור, תחשבי מה היה קורה אם היית במקומו לא סיטואציה נעימה..
שואל השאלה:
חוץ מזה כשהוא בבית הוא הורס רהיטים הוא גם נושך מאוד חזק וקשה להשתלט עליו
חוץ מזה כשהוא בבית הוא הורס רהיטים הוא גם נושך מאוד חזק וקשה להשתלט עליו
אנונימית
אז אולי לפחות תכניסו את הכלוב לתוך הבית
שואל השאלה:
^הכלוב היה בבית עד שההורים הכריחו אותי להוציא אותו
^הכלוב היה בבית עד שההורים הכריחו אותי להוציא אותו
אנונימית
באותו הנושא: