8 תשובות
אם את שמה שיר אחד אני אזמין עליך hitman
שואל השאלה:
^אבל אני לא בפרימיום ואני רוצה לשים שירים שאני בוחרת בלי שזה יוסיף עוד שירים מהמערכת
D12
אה הבנתי
שואל השאלה:
כן אז מה המינימום?
D12
את לא יכולה לשים שירים בפלייליסט בלי פרמיום ושזה לא ישים לך שירים רנדומליים
ואת יכולה לשים כמה שירים שבא לך אפילו 1
זה לא משנה כמה שירים את שמה, פשוט אחרי שהם יסתיימו ספוטיפיי יוסיפו לך עוד שירים
אנונימית