9 תשובות
מה אתה צריך?
שואל השאלה:
שתעזרו לי לא לפחד
כן...
הם לא ישגרו אותו ונכון להיום אין להם עדיין פצצה ...
שהם יגיעו לשלב שיש עוד רגע פצצה ישראל תטפל בהם אל תדאג
תעבור מדינה גם ככה לא שווה לגור פה
אין מה לפחד, אמנם זה חתיכת איום למדינת ישראל אבל הם לא באמת קרובים לסיים את הנשק הגרעיני. עושים להם בעיות איתו וכל הזמן זה נדחה ומתעכב מסיבות כאלו ואחרות. הם סתם מאיימים בשביל להרתיע
תשמע הם אף פעם לא מצליחים לעשות את זה. יש מלא בעיות עם זה
הם יודעים שאם זה יקרה תהיה מלחמת עולם.
הם לא ירצו לפגוע גם במדינות השכנות שלנו, שלא עשו להם כלום, ובשביל זה צריך להשקיע עוד יותר מאמץ בטיל מדוייק.
אל תשכח שהם לא המדינה היחידה שיש לה נשק גרעיני. גם לארצות הברית יש, ולהודו, ולעוד על מיני מדינות שאני לא זוכרת. יש כאלה שאומרים שגם בישראל יש, אז אם האיום יהיה ממשי כנראה נאיים חזרה (בהנחה שבאמת יש לנו טילים)
פשוט תאמין שאין להם אינטרס לעשות את זה. הם יכנסו לכל כך הרבה צרות ויפתחו כל מיני צירים במלחמה ש...טוב. אני לא יודעת אם כדאי להיכנס לזה.
עכשיו הרוסים והאיראנים, מול האמריקאים והאירופים
אני מצאתי דרך להפסיק לפחד מפצצת אטום-
למדתי על פצצת מימן, תקרא על זה ותאמין לי שפצצת אטום תהיה הדאגה האחרונה שלך
אנונימי
עדיף שתפחד מהנשק הגרעיני של רוסיה, זה מה שבאמת מאיים עלינו כרגע כי אין לנו מה לעשות נגדו
את הנשק של איראן אנחנו יכולים ליירט