5 תשובות
לפי הסימן פלוס או מינוס ליפניו בפונרציב
או שלא הבנתי את השאחה
או שלא הבנתי את השאחה
ה-b זה כשהפונקציה נחתכת עם ציר ה-y
אם זה קורה כשה-y הוא שלילי אז גם ה-b הוא שלילי וההפך
לדוגמה אם y=-6 אז גם b=-6
אם זה קורה כשה-y הוא שלילי אז גם ה-b הוא שלילי וההפך
לדוגמה אם y=-6 אז גם b=-6
שואל השאלה:
כןן את זה אני יודעת, התכוונתי שאין מספרים ופשוט צריך לדעת איכשהו ושכחתי איך
כןן את זה אני יודעת, התכוונתי שאין מספרים ופשוט צריך לדעת איכשהו ושכחתי איך
אנונימית
אם זה מתחת לקו של האיקס
שואל השאלה:
אבל השיפוע תמיד מתחת לקו של האיקס
אבל השיפוע תמיד מתחת לקו של האיקס
אנונימית
באותו הנושא: